åhh nej!!

Känner att jag har lite ont i halsen hoppas verkligen inte att jag kommer att bli förkyld....Har liksom inte tid med just nu med alt som ska göras så här vid jul.

Har börjat plocka fram lite julsaker har bara sovrummet klar sen tror jag att jag nöjer mig, är inte så mycket för att plocka fram tomtar och andra porslinsfigurer vet som inte vart jag ska ha dom plus att jag avskyr då det blir plottrigt.

Marcus är hemma på semester i veckan eller ja det är ju bara tre dagar resten så har han jobbigt in, men det viktiga är ju ändå att han är hemma med oss. Antar att vi bara kommer att ta det lugn, kanske gör vi bort att köpa alla julklappar, eller åtminstone dom som Marcus ska köpa för det är det värsta han vet med julen, att köpa julklappar och om jag inte manar på han så väntar han till sista sekunden och det är det värsta jag vet.

Var på stan igår och inte köpte jag det jag skulle köpa, har varit till stan 3 gånger nu för att köpa hårspray men har varje gång glömt bort det!! Måste nog skriva ner det på en lapp snart, mitt hår går ju inte att göra nått med utan spary! Köpte ett par nya skor igår, och ja jag vet det var inte nödvändigt men dom var ju så snygga så jag kunde helt enkelt inte låta bli plus att jag kommer verkligen att använda skorna nu i vinter så det var inte helt bortkastade pengar. Har även gått igenom mina gamla skor som bara ligger och samlar damm i klädkammaren men jag kan inte kasta skor det gör ont i mitt hjärta då, och om jag nu skulle kasta ett par så skulle jag säkert behöva dom nån vecka senare så det är säkrast att låta bli helt enkelt!

Hade tänkt att julbaka snart IGEN! Det är nån här hemma (inga namn nämnes) som äter upp mina bullar och annat som jag har bakat till julen och den har ju inte ens börjat än. Men nu tror jag att jag gör dubbla satser av allt så ska det väl knappast bli slut så fort, plus att det är ju roligt att kunna bjuda på fika då det kommer främmande.

Tror att jag ska ta och krypa ner i sängen nu, är grymt trött så jag hoppas att jag får sova lite längre än till 05.00 som det blev imorse....

God natt och sov gott!!

ZZZzzzZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0