04.00

Den här natten har inte varit den bästa.....

Jag gick och la mig klockan 22.00 var jättetrött och hade lite huvudvärk som jag hade tänkt att sova bort, men jag vaknade strax före 24.00 och hade världens värk och då förstod jag att jag var på väg att få migrän,  skyndade mig att ta värktabletter och sen så satte jag mig i mörkret och pinade ut det hela. Hade en väldans tur då det gick över på 1 1/2 timma. Somnade om där 02.00 och trodde att jag åtminstone skulle få sova till 07.00 men icke klockan 04.00 var den en liten krabat som hade skönsång i spjälsängen för mamma och pappa. Typiskt tänkte jag den enda natten då man verkligen måste få sova bort värken då är det bara att stiga upp. Men vi hade tur, han fick lite mat och så somande han om till 09.00 så vi ska inte klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0