Snart flyttar vi

Jodå, vi tror knappt att det är sant men det är det, vi har hittat en bostadsrätt som vi har fastnat för och senast i mars så blir det inflyttning, längtar redan. Måste nog redan imorgon fara och hämta prover på tapeter, min hjärna jobbar på högvarv just nu om hur vi ska ha det där, vart vi ska har våra möbler osv. Måste dessutom ringa och säga upp våran nuvarande lägenhet hoppas att nån kan ta den lite tidigare så slipper vi stå med två hyror, nog för att vi har räknat med det men det är ju ändå onödigt om det kan undvikas.

Har även hunnit med att springa på stan med min mor idag, och som vanligt så kunde jag inte undvika att köpa nått åt lillen, idag blev det två pyamaser men jag kan tillägga att det var nödvändigt och till mig så köpte jag nya underkläder, det var också välbehövligt så jag behöver inte ha dåligt samvete över det.

Imorgon så ska vi upp på barnkliniken med lillen och ta pricktest på allergi, vet inte riktigt vad dom ska testa för men antar att det är det vanliga och vissa födoämnen.

Kommentarer
Postat av: coooling

Heeh vad kul!

kolla in min blogg och kommentera gärna videorna :)

Hare!

2007-12-12 @ 21:36:25
URL: http://haringetattgora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0