Nu var denna jul över

och som vanligt har jag varit snäll detta år också eftersom jag fick så många och fina julklappar, även lilleman har varit snäll iår om inte snällare än mamma för han fick nog mest julklappar av oss alla. Vi tackar för alla fina julklappar!

Så nu är det bara nyår kvar och sen så är vi helt plötsligt inne på 2008!! Det är inte klokt vad tiden går och snart så fyller man gammal också, huvva det smäller väl bara till så är man  30 snart!! Funderar över vad jag ska göra till förrätt på nyårsafton, inte blir det nå lättare då man ska göra till 20 personer, tror att det blir nå enkelt och som går att förbereda dagen före så behöver jag inte stressa på nyårsafton.

Imorgon bär det av till piteå, känns lite jobbigt att fara bort då jag nyss har kommit hem från Arvidsjaur men jag kommer ju hem på lördag så då blir det bara att ta det lugnt resten av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0