juluppehåll

nu kommer det att bli lite juluppehåll i min blogg eftersom jag inte kommer att ha tillgång till internet nu under några dagar.

Idag så har jag hunnit med mycket. Dagen började med en promenad in till stan för att köpa den sista julklappen passade samtidigt på att köpa kläder till julafton, efter det så gick vi hem och åt lunch och sen så somnade jag och lilleman på soffan ett tag innan det var dags att fara på kalas. Efter kalaset så gick vi hem och väntade tills Marcus kom hem från jobbet och efter det så for jag till affärn och handlade och till sist så har jag hunnit med att diska undan och städa här i lägenheten.  puhh jag är helt slut efter denna dag så nu ska jag se en film och sen krypa ner i sängen.

Kom just på att jag inte har packat väskan som jag och lilleman ska ha med oss i helgen men det vår jag ta imorgon för det hinns inte med ikväll helt enkelt.

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0