idag är dagen...

då vi ska skriva på kontraktet för bostasrätten, wieee. Var på banken idag för att fixa till lite saker tills då vi ska betala men inte blev jag nå klokare efter det besöket utan jag och marcus ska dit på torsdag igen. Jobbigt att måsta fara dit igen då jag har hur mycket som helst att göra denna vecka, det är nånting varje dag och att passa tider när man har en liten bebis är inte det lättaste.

Kampen på mina grav. kilon går eller rättare sagt gick bra tills idag då jag tog bilen till stan.....blev lat plus att jag blev försenad är min ursäkt men imorgon så blir det en lååååååååååååååång promend istället. Annars så går det riktigt bra, känner mig inte så sugen godis och fika som jag trodde att jag skulle göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0