Hoppas...

Jag hoppas, hoppas och hoppas, dom flesta vet nog på vad!! Kanske blir det verklighet den här gången annars så är det bara att vänta tills nästa dyker upp!

Idag så har det inte blivit så mycket gjort här hemma har mest haft det mysigt och tittat på sport hela dagen, det gick förvisso inte så bra för svenska herrarna i skidskytte men desto bättre för min favorit, Ole Einar Björndalen, han vann jaktstarten idag, jippie. Men det är nog dags för han att bättra på sitt skytte annars så är jag rädd att det finns andra som kommer att spurta ifrån han i vinter. Nåja sportdåre som man är så kan man helt enkelt inte låta bli att ha synpunkter.

Fick dessutom hem en glad sambo då skellefteå vann mot hv71 annars så brukar han vara lite smått grinig och gå och älta en förlust men ikväll är han extra glad då dom dessutom vann stort. 

Näe nu ska jag krypa upp i soffan och se en bra film  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0