Det har vänt....men ska inte ropa hej ännu

Jodå lilleman har börjat sova riktigt bra nu på nätterna, idag så fick mamma och pappa en sovmorgon till klockan var 9!!!! Inte illa, han är ju trots allt bara fyra månader ännu.

Idag så finns det inte så mycket på schemat, dåligt väder ute och så är Marcus hemma nu på förmiddagen så det blir väl mest mys. Hade ändå tänkt att fara ut en sväng senare idag med barnvagnen men det blir nog att klä sig väl för här duggregnar det. Hoppas verkligen att det slutar snart så att vi slipper ha en jul som förra året utan snö. Fast å andra sidan så ska jag fira jul i Arvidsjaur och där har dom en hel del snö redan nu så det är väl ganska riskfritt att allt hinner försvinna där, men nu ska jag inte säga för mycket för helst plötsligt så kanske det är en jul utan snö där.

Måste även fara och handla, är duktig på att dra ut på det för det är ju inte så roligt och dyrt!

Näe nu hade jag tänkt att hoppa i nå kläder för inte kan jag gå omkring i nattstassen hela dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0