Trötter

Känner mig ganska så sliten just nu, är väldigt trött, trots att jag får sova bra på nätterna. Det känns som om jag skulle kunna sova i ett dygn. Är fortfarande kvar i piteå ska förmodligen hem imorgon eftersom Marcus ska jobba imorgon, men han börjar inte föränn klockan 17.00 så man behöver inte stressa hem, vilket är bra. Ska försöka hinna springa på stan imorgon och köpa ett tyg som jag ska ha till en tavla. Det kommer att bli så fint när tavlan väl är på plats, men det är ju lite jobb med det hela.

Har fått de flesta av mina Ikea på plats och det blev mycket bra, speciellt med skoskåpet som står nere i hallen, skönt att få bort alla skor från golvet då vi inte har så stor hall. Väntar dock fortfarande på att Marcus ska sätta ihop min fina lampa som ska stå bakom soffan men hänga över bordet, tror att det kommer att bli så snyyyygt!!!

Missade tvättiden i fredags vilket innebär att jag har massvis med tvätt, och snart inga kläder att ha, inte ens en handduk att torka sig med, tragiskt!!! Måste bli bättre på att passa dessa tider för jag blir galen på att ha så mycket med tvätt, men det är ju sjävförvollat. 

Har även träffat Lilly i helgen, hon ser ut att trivas väldigt bra hos syrran, lagt på sig tror jag också att hon har gjort men det är välbehövligt. Har lämnat en del av hennes favorit leksaker åt henne så att hon kan leka och busa.
 
Kommer snart att få fyrkantiga ögon av allt tv tittande den kommande veckan, är helt galen i VM kan inte slita mig från tvn, det finns inget som är ointressant. Skulle helst av allt vara på plats om jag kunde men får nöja mig med att se det på tvn. Eftersom det inte är vm varje år så känner jag att det är helt ok att sitta och glo på tv så mycket. Enda nackdelen är att det går i Japan och att det mesta sänds under natten, för det är ju lite tungt att stiga upp där vid tre och hålla sig vaken. Nåja tur att det går repris på förmiddagen.

Godnatt och sov gott!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0