tjhi vad jag fick...

Det är inte så lätt att tvätta själv då man har en liten bäbis, det har jag fått erfara idag. Men tur som jag hade så somande han i sin vagn så jag tog med han ut i vagnen varje gång jag var ut i tvättstugan. Tur att vi har så många maskiner att tvätt i för det gick ganska så snabbt att tvätta trots att jag hade enormt mycket med tvätt.
Passade även på i samma veva att skura golven även det var välbehövligt, och det är trevligt när man känner att det luktar nystädat hemma.

Hmmm ser att det haglar ute, och inga så små hagel kommer det, man får väl hjärnskakning om man går ut nu...huvva nu påminns man om att vintern snart är här Det är inte sant vad det vräker ner trots att solen är framme. Tur är att det inte är så ihållande men ändå, stackars dom som är ute och inte har nån stans att gå in.

Funderar vad det ska bli till middag idag har som vanligt ingen ide, korv eller nå som vanligt är så himla less på att måste tänka på vad det ska bli för mat varje dag, snart anställer jag en kock  (önsketänkande). Nåja Marcus får väl knugga sina geniknölar och tänka ut vad vi ska käka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0