tidig morgon

Jag och lilleman sitter här i vardagsrummet och är vakna eller rättare sagt  lilleman är KLARvaken, han ligger i sitt babygm och är alldeles nöjd. Själv så har jag lyckas äta både det ena och det andra som inte är så nyttigt, ostkrokar, gokaka och gott och blandat. Gott är det men jag vet inte om det är så lyckat att äta det så pass tidigt på morgonen men något måste jag ju få unna mig. 

Hör även att min granne (som typ är döv) har stigit upp, han spelar radion så högt att jag brukar vakna och måsta lyssna på nyheterna som är klockan 06.00. Ibland spelar han så högt att till och med Marcus vaknar och dom som känner Marcus vet att då är det högt!!! Nåja nu var jag ju redan vaken idag så det spelar ingen roll men det är aldrig roligt att vakna till det.

Ska nog slå på tvn nu och se ifall det är något som finns att se förutom nyhetsmorgon, det är så kasst. Hade det inte varit bättre att ha nyheterna en gång i timme istället för varje halvtimme plus att det är samma nyheter hela morgon jag blir så less.

Godmorgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0