These shoes are made for walking...

Har då idag för första gången sen förra sommaren provat alla mina snygga sommar, vår och höstskor som jag pga. min graviditet (svullna fötter) inte har kunnat ha denna sommar. Ajjajj säger jag bara, det kommer att ta tid innan mina fötter accepterar att bli instängda i dessa skor igen, men inte ska jag ge mig inte. Måste nog kanske ta och uppdatera mig igen om vilka skor som gäller, har som inte vågat gå in i en sko affärer under denna tid har varit rädd för att frestelsen skulle bli för stor.
Det blev den en gång här i våras också, såg ett par jättefina slip in skor i en katalog som jag tänkte skulle passa mig nu i sommar då jag har varit svullen om fötterna, vad jag inte tänkte på var att fötterna "växer" ju också så jag köpte min vanliga storlek (brukar alltid passa) men ack vad jag bedrog mig, alldeles för små jag fick inte ens in fötterna, och nu är det ju snart höst så skorna blir för kalla att ha nu. Nåja jag har i allafall lärt mig en läxa tills nästa gång jag är gravid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0