snåla?

Ända sen vi flyttade till skellefteå (för 3.5 åt sedan) så har min pappa skämtat om att "västerbottningar dom är minsann så snåla" fråga mig inte vart han har fått det ifrån tror bara att han säger så för att retas lite men nu har jag minsann upptäckt att det kanske är så att det är norrbottningar som är snåla, för när vi skulle sicka in bb bild till pt så ville dom ha 60 spänn för det och nu idag då jag har sickat in till norran så visade det sig att det var gratis. Ska minsann påpeka det och retas tillbaka.

Ska för örvig till Piteå idag, det blir första helgen som jag och lillen ska vara borta så det blir spännande. Marcus han ska jobba dygn natten till söndag så han kommer upp på söndag morgon då han slutar. Tror dock att vi ska hem på söandag kväll för Marcus jobbar även på måndag.

Har även beställt tid för att fastställa faderskapet åt lillen. Trodde att man fick en massa papper hemsickade som man skulle skriva under men icke, det är bara att pallra sig iväg till kommunhuset för att träffa nån där. Ska allting vara så himla komplicerat? Man skulle ha varit gift med marcus då hade man sluppit allt det här, inte för att vi har funderat på det. Dom som känner mig vet att jag INTE vill gifta mig, inte just nu i allafall och inte i kyrkan, kanske om tio år på nån strand låååååååååångt borta i nått varmt land, och med Marcus såklart!!

Hade tänkt hoppa in i duschen nu medans lillen sover, att duscha nu förtiden hör till lyx man får helt enkelt passa på medans han sover eller då marcus är hemma. 

Här nedan så finns det lite nytagna bilder på min Alexander!




Ha en trevlig fredag  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0