snabba på!

Tänkte bara skriva här en snabbis, vi ska snart fara iväg till Ålund där Marcus ska spela fotboll plus att vi ska svänga för Marcus mormor. Eller snart det är ju ett tag kvar men allting tar ju lite längre tid nu då vi har Alexander. Han och pappa ligger och sover ännu, hade ingen lust att väcka honom men jag tror nog att han vaknar till snart, för det är ju trots allt snart dags för en slurk men mjölk. Det är trots allt lite spännande för det är första gången som vi "på riktigt" ska fara bort med han. Hade som sagt bara tänkt skriva en kortis just nu för jag måste ju ha på mig nå kläder själv också, kanske lite smink, jag vill ju inte se ut som en skata vilket jag gör utan smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0