skit väder

Den enda dagen på hela veckan som jag hade planerat att göra något så regnar det, typiskt. Hade tänkt gå på stan här i piteå (har inte gjort det på evigheter) men det är inte så roligt att gå på stan med vagnen om det regnar, och inte ser det ut att klarna upp den närmsta tiden heller. Nåja sitter och väntar på att en kompis ska titta förbi här, plus att jag ska nog färga mitt förskräckliga hår idag, jippi!!!
 
Å andra sidan så är det nog kanske inte så tokigt att det regnar idag eftersom friidrotts vm har börjat så då behöver man inte ha dåligt samvete över att inte göra så mycket. Årets höjdpunkt enligt mig, jag fullkomligen ÄLSKAR VM,OS EM you name it! Enda nackdelen är att det sänds live på natten, nog för att eftersändningar går på förmiddagen men jag föredrar att se det innan man hinner läsa resultaten i nån tidning.

Har även hyrt Pledge This med Paris Hilton, var bara tvungen att hyra den. Inte för att jag tror att den är bra utan bara för att se hur korkad filmen är. Den är nog inte så invecklad så man behöver nog inte tänka så mycket då man ser den.

Ha en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0