Sakta men säkert

Hej hopp!
 Sakta men säkert börjar jag känna mig som en människa igen efter förlossningen, två veckor är han idag, nästan på klockslaget faktsikt. Finns inget finare än han. Skriker, skiter,spyr, sover och alldeles underbar!
Trodde inte att kroppen skulle må så här efter en förlossning, känner mig som en gammal tant vissa dagar, men som tur är så börjar kroppen ta igen sig, tur det!

Har annars inte gjort så mycket idag, har dammsugit och plockat undan lite saker, måste egentligen moppa golven men det får bli en annan dag, orkar inte göra det ikväll. Har dessutom varit och hyrt två filmer som vi hade tänkt se ikväll. Var även och handlade men glömde det viktigaste, CHIPS och GODIS!!! Det går ju inte att ha en myskväll med film och man inte har nått att tugga, så nu måste vi tillbaka till affärn och handla.

Marcus kom hem med sitt schema för dom närmsta 3 veckorna, snacka om att man blev deprimerad av att se det. På 3 veckor är han ledig 4 dagar, inte så jätteroligt för mig och lillen, plus att det är en hel del nätter och dygn. Nåja det blir ju pengar i allafall, får väl hoppas att det lugnar ner sig senare i höst.

Längtar redan till nästa helg ska hem till piteå då, det känns som om det var en evighet sen jag var hemma över en helg, eller hemma och hemma jag bor ju faktiskt i skellefteå nu och borde kalla det hemma nu, men pite är pite så det så.

Näe ska och laga lite mat, ikväll blir det tacos, mums!!!

Ha en bra kväll och ta det lugnt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0