Framsteg

Lillen kan fästa blicken nu, 3 veckor gammal. Det är så himla roligt och mysigt då han ligger och kollar på en. Alexander har även fått ett babygym av mormor idag, han har dock inte provat det ännu men jag antar att han kommer att tycka det är jätteroligt, om inte annat då han blir lite äldre.

Ska stanna här i piteå tills imorgon, Marcus skulle visst jobba natt både idag och imorgon så jag tyckte att det blev lite många nätter att vara själv, vilket jag inte tycker är roligt speciellt inte nu då det har börjat bli bäcksvart ute på kvällarna. Läskigt. Måste verkligen pallra mig hem imorgon, har en del att göra i lägenheten, typ att städa och tvätta. Man blir trött bara av att tänka på det, usch. Jag kan ju alltid hoppas att marcus har gjort det innan jag kommer hem men det skulle vara kors i taket.

Har köpt hårfärg (mörkbrunt) idag på stan, så nu ska jag äntligen få blir lite finare i håret och inte se ut som en skata längre, yeees vad härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0