En dag på stan

Har varit på stan idag och tittat lite på nya kläder, men när jag väl har tänkt att köpa något så hittar jag inget som jag direkt ville ha så det slutade med att jag köpte två nya t-shirts plus en cardigan, kan ju inte gå hem från stan tomhänt. Men som vanligt så får man ju ågest då man shoppar, inte för att det går pengar (vilket brukar vara det vanliga för mig) utan nu är det för att man inte kommer i kläderna. Dom sitter för taskigt på kroppen och då får jag ÅNGEST.  Hittade även en jättefin höst overall åt lillen och en coolt mössa med öron, Marcus var inte lika förtjust i mössan som jag men han kommer att bli så cool i den. Även marcus (kors i taket) shoppade idag, ett par byxor som han ska ha då han jagar. Byxorna hade kostat 2500 spänn men det var 30% på dom så det var ett fynd.

När jag kom hem från stan idag så kom jag på att jag hade glämt att köpa en väldigt vikigt sak, nämligen hårfärg. Mitt hår se för taskigt ut, skulle egentligen behöva klippa det också men jag hoppas att med lite färg så ser det åtminstone lite bättre ut, för nu ser det ut som ett råttbo. Har inte färgat det på evigheter och då menar jag evigheter, jag tror kanske att det var senast där vid jul, alltså 8 månaders sen, ni kan ju tänka er hur det ser ut eller gör inte det.

Har även satt upp lillen reg. skylt med namn på hans vagn idag, blev riktigt bra, vi trodde först inte att det skulle gå att sätta fast den nån stans för våran vagn ser inte riktigt ut som dom flesta där framme, men efter ett tag kom Marcus på hur vi skulle få fast den.  Så nu ser alla vad han heter och då han är född.

Ha en fortsatt trevlig dag

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0