Cool lugnt!

Idag var det första gången som jag och lillen har varit på vift en längre stund, vi har nämligen varit och sett då världens bästa pappa spelat fotboll i Ålund. Det gick hur bra som helst, han låg och sov så sött i sin vagn hela tiden. Strax innan vi for till fotbollen så hade han gjort ett ordentligt "skrovmål" hos "gammel mormor" så inte var det konstigt att han sov så gott. Fotbollen gick väl sådär, oavgjort blev det, är dock inte så insatt i det och far mest och tittar på matcherna för att träffa lite folk. Komma ut i friska luften ett tag.

Som vanligt på alla söndagar så får man en massa reklam i brevlådan, helt onödigt enligt mig. Så jag skulle som vanligt kasta "skräpet" utan att kolla vad det var när det plötsligt gick upp för mig att jag kanske borde kika. Sagt och gjort och tror ni inte att jag hittade ett reklamblad med ett jättefint armband och ring som jag vill ha. Det var heller inte så dyrt så jag måste nog kila ner på stan nån dag och köpa det. Ska hädanefter alltid kolla igenom reklamen, även om man blir fattig på köpet.

Så då var det en ny dag och en ny vecka imorgon, känns konstigt att bara gå hemma och inte jobba, men jag har ju världens bästa jobb, att ta hand om min son. Världens finaste.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0