Beställning

Eftersom det är lite svårt för mig att fara til ikea just nu så har jag gjort en beställning med mamma som ska dit imorgon, och det bästa av allt är att hon ska ner till skellefeå på onsdag så jag får det hemkört också, inte illa. Har suttit en stor del av dagen med BIBELN (ikea katalogen) i handen, och såklart på ikeas hemsida så att man ser att det man vill ha finns hemma. Kors i taket så fanns allt hemma av det jag vill ha.
Gjorde ett inköp från ikea redan i lördags då marcus syrra var där beställde då hatten, ett bord som man kan öppna som jag ska ha på toaletten som förvaring, jag vet att det låter sjuk med ett bord på toan men det blev faktiskt bra.
Hoppas att allt det jag har beställt nu blir lika bra, det mesta av det som jag har beställt är till hallen för vi måste få mer yta där eftersom vi rymmer nästan inte vagnen där.

image2image3image4image5image6
Jag har en känsla av att det här kommer att bli riktigt bra, inte så dyrt heller och det är ju bra. Längtar tills jag får hem allt det här. 

Kommentarer
Postat av: ebba

:)

2007-08-20 @ 20:00:02
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0