beskviken..

Att det aldrig ska bli rätt, fast jag ska inte säga med vad det kan jag göra senare när det svart på vitt blir rätt, inte för att jag har så stora förhoppningar på det men nån gång så kanske allting ska stämma. Jag tror att dom bara har nötter i hjärnan, ni kommer att fatta sen vad jag snackar om.

Har återigen varit på stan denna gång för att fastställa/skriva under faderskapet på Alexander, inga bekymmer, det enda som behövdes var tre underskrifter av både mig och Marcus, lätt som en plätt, så nu har lillen en pappa på papper också. Passade även på att skriva under på delad vårdnad, trodde inte att det var ett separat papper, så totalt blev det väl fyra underskrifter.

Kunde inte låta bli att gå in på CK, och då blev jag helt plötsligt 700 spänn fattigare, köpte en jacka på vero moda.Kunde inte låta bli men en jacka var välbehövligt så det var välinvesterat. Jackan passar perfekt som höst och vår jacka eventuellt som vinterjacka också men då får det gärna vara lite varmare vinterväder.

Har just målat mina naglar i nån rosa-röd färg har inte bestämt mig ifall det är snyggt eller inte, tänkte vänja ögat tills imorgon sen så får jag se ifall jag låter det sitta kvar gå bort. Det värsta är ju att om och när jag tar bort det så blir ju som naglarna lätt röda fastän man har använt borttagningsmedel, nån som vet nåt knep mot detta? tipsa mig gärna.  

Har en välbehövlig tvättid imorgon, har massvis med tvätt ungefär sju maskiner skulle jag kunna tro, inte nå mindre i allafall, kanske mer. Tur att det går snabbt att tvätta i våran tvättstuga, men det är dock jobbigt att bära ner all tvätt och sortera den innan det ska in i maskinerna.

Sitter och väntar (som varje onsdag) på project runway och what about brian att det ska bröja otur att programmen sänds samma tid fast här hos oss så brukar man inte behöva välja för titt som tätt så brukar (vanligtvis) trean försvinna i nån timme just som man vill se nått. Men ikväll så hoppas jag att inte det händer utan att jag får spela in ett program istället.

Tänkte under tiden som jag väntar gå en prommis med Alexander känns som att det skulle behövas så här efter maten, känner mig stinn i magen. Hade tänkt börja leva ett nytt och hälsosammare liv men det vette f*n när det blir av, har ingen ork till det just nu men samtidigt så vill jag ju bli av med dessa överflödiga kilon snart. Hade dock tänkt börja mammagympa där man får ta med sitt barn, kul att även träffa andra mammor som nyss fått barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0