Ännu en dag

Hej på er alla!

Så har ännu en dag gått, tiden den verkar inte räcka till, det finns så mycket mer som jag vill göra eller borde göra som helt enkelt inte hinns med. Men det är väl så att ha en bäbis det tar bara lite tid att bli van vid mitt nya underbara liv som mamma.

Var hem till mamma och pappa till öjebyn igår och kollade på deras nya boende, riktigt fint var det. Passade även på att lämna Lilly där, hon ska få vara där tills vi har fått mer rutin här hemma. Saknar henne redan!

Funderar på att beställa nå nya kläder, har inte köpt många plagg sen dess att jag fick veta att jag var gravid men nu när graviditets kilorna håller på att fara bort så börjar jag bli väldig sugen på nya kläder. Fast jag vet ju inte riktigt vilken storlek jag har det skulle ju vara lite vågat att köpa kläder i min gamla storlek som jag hade innan jag blev gravid. Kanske har man rent utav blivit större eller mindre (önsketänkande) nu efteråt. Det sägs ju att kroppen förändras så det är väl bara vänta och se innan det blir dags för inköp av nya kläder.

Nåja nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0